wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

OGRANICZENIA DO ZWROTU 


Ograniczenie prawa do odstąpienia od zamówienia.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
 

 Przedmioty wykonywane na zamówienie

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • zwracane produkty są kompletne;
  • produkty są zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;
  • pozostałe produkty są zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

 
Biuro Handlowe Protech
ul. Wandy 1b
41-407 Imielin
Z dopiskiem: "Zwrot" + nr zamówienia

Dla Państwa udostępniliśmy opcję szybkie zwroty Inpost -koszt wysyłki rozliczymy pomniejszając o kwotę do zwrotu
https://szybkiezwroty.pl/PamarioplBHProtech


WAŻNE:

  • Art 34 pkt. 2  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  • Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
  • Aby dokonać zwrotu należy wypisać numer zamówienia, w przeciwnym razie zwroty nie będą uwzględniane.

 

WARUNKI REKLAMACJI

1. W przypadku niezgodności w zamówieniu

W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod adresem: info@pamario.pl. W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.

2. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie

Firma realizująca dostawę odbierając paczkę z naszego magazynu poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru, zarówno jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej,  firmy InPost, jak i do wybranego kiosku RUCH/Orlen Paczki. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres info@pamario.pl lub za pośrednictwem naszego sklepu z linku przesłanego w zamówieniu wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). W przypadku odbioru uszkodzonej paczki z Paczkomatu należy wyjąć przesyłkę, wybrać na monitorze dotykowym opcję „mam uwagi”, a następnie umieścić uszkodzoną paczkę ponownie w Paczkomacie. Jeżeli przesyłka została już odebrana z Paczkomatu protokół szkody należy wypełnić w najbliższym oddziale InPost. Obowiązek wypełnienie protokołu szkody po wyjęciu paczki z paczkomatu spoczywa na odbiorcy. Jeśli wysyłka była realizowana do Kiosku RUCH/Orlen, protokół szkody należy wypełnić ze sprzedawcą. Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.
Kontakt do przewoźników:
INPOST
Regulamin przewoźnika Inost znajdziesz stronie https://inpost.pl/regulaminy  
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić protokół szkody na stronie www.inpost.pl/protokol w terminie 7 dni od odebrania przesyłki.
Poczta Polska
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić protokół szkody na stronie https://www.poczta-polska.pl/reklamacje
Orlen Paczka
Reklamacje w Orlen Paczce możesz złożyć: https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/



 

3. W przypadku zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji

Artykuły, które posiadamy w sprzedaży objęte są zazwyczaj 12-miesięczną gwarancją, chyba, że w opisie artykułu widnieje inna informacja. W przypadku zgłoszenia reklamacji wady produkcyjnej towaru prosimy o przesłanie reklamacji wraz z otrzymanym paragonem fiskalnym (oryginał) lub fakturą VAT (kopia) oraz pisemną reklamacją. Reklamację należy wysłać na koszt kupującego na adres:
Biuro Handlowe Protech Mariusz Pacwa,
ul. Wandy 1b
41-407 Imielin
z dopiskiem reklamacja + nr zamówienia
lub
na adres e-mail info@pamario.pl.
W przygotowanym zgłoszeniu reklamacyjnym, proszę określić, w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu, opisać wadę artykułu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona wartość podlegających reklamacji produktów. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Czas ten może ulec wydłużeniu, jeżeli reklamacja zostanie przesłana bezpośrednio do producenta. O tym fakcie zostaną Państwo poinformowani. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, towar zostanie wymieniony na nowy, wolny od wad. W przypadku braku takiej możliwości, dokonamy zwrotu wartości reklamowanego towaru. Ewentualny zwrot nastąpi w terminie do 14 dni przelewem na wskazany rachunek bankowy. Koszt odesłania reklamowanego artykułu do sprzedawcy pokrywa kupujący. Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument reklamacji z tytułu gwarancji.
Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, konsument traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. Do skutecznego egzekwowania reklamacji niezbędny jest dowód zakupu z widoczną datą jego dokonania.


Dla Państwa udostępniliśmy opcję szybkie zwroty Inpost - koszt wysyłki rozliczymy pomniejszając o kwotę do zwrotu
https://szybkiezwroty.pl/PamarioplBHProtech

 

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie(Dział VIII Zwrot należności Klientom).

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna wg cennika dostaw przedstawionego w zakładce Wysyłki), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie (Dziale VIII Zwrot należności Klientom).

 


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Witajcie