wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje i Zwroty

Reklamacje i Zwroty

REKLAMACJE


Uszkodzona przesyłka w dostawie:
INPOST
Regulamin przewoźnika Inost znajdziesz stronie https://inpost.pl/regulaminy  
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić protokół szkody na stronie www.inpost.pl/protokol w terminie 7 dni od odebrania przesyłki.
  
Poczta Polska
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić protokół szkody na stronie https://www.poczta-polska.pl/reklamacje
 

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.

W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 12 miesięcy chyba że produkt ma zdefiniowaną inny termin od daty doręczenia towaru lub zgodnie z opisem zakupionego produktu.
Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, konsument traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. Do skutecznego egzekwowania reklamacji niezbędny jest dowód zakupu z widoczną datą jego dokonania.

W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na koszt kupującego na adres:

Biuro Handlowe Protech
ul. Wandy 1b
41-407 Imielin 
Z dopiskiem: "Reklamacja"

Dla Państwa udostępniliśmy opcję szybkie zwroty Inpost -koszt wysyłki rozliczymy pomniejszając o kwotę do zwrotu
https://szybkiezwroty.pl/PamarioplBHProtech

 

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie(Dział VIII Zwrot należności Klientom).

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna wg cennika dostaw przedstawionego w zakładce Wysyłki), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie (Dziale VIII Zwrot należności Klientom).

WAŻNE:

  • Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.
  • W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • zwracane produkty są kompletne;
  • produkty są zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;
  • pozostałe produkty są zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:

 
Biuro Handlowe Protech
ul. Wandy 1b
41-407 Imielin
Z dopiskiem: "Zwrot"

Dla Państwa udostępniliśmy opcję szybkie zwroty Inpost -koszt wysyłki rozliczymy pomniejszając o kwotę do zwrotu
https://szybkiezwroty.pl/PamarioplBHProtech

WAŻNE:

  • Art 34 pkt. 2  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
  • Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  • Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
  • Aby dokonać zwrotu należy wypisać numer zamówienia, w przeciwnym razie zwroty nie będą uwzględniane.

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

 Przedmioty wykonywane na zamówienie

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu